Meer over Nieuws

Paasviering+programma

28 maart 2024

Op 2e Paasdag (1 april 2024) zal er een gemeentebrede Paasviering zijn, waarbij alle clubs, kringen, verenigingen betrokken zijn. Ook de kleine kinderen zijn welkom, er zal deze morgen geen kinderoppas zijn.

Als gemeente zijn we gewend op 2e kerstdag het kerstfeest te vieren met bijdragen van de kinderen en de jeugd. Nu kwam vanuit de gemeente een voorstel om, net als bij de Kerst, ook op 2e paasdag in de vorm van een meditatie, zingen van Psalmen en gezangen, opzeggen van Bijbelteksten en gedichten, stil te staan bij de opstanding van de Heere Jezus. De kerkenraad heeft hiermee ingestemd.

Iedereen is van harte uitgenodigd om deze Paasviering bij te wonen. En schroom niet om iemand mee te nemen die nooit in de kerk komt (maar dat mag elke dienst uiteraard).

Bekijk hier het programmaboekje.

Bekijk de kerkagenda