Meer over Nieuws

Oud ijzer inleveren t.b.v. kerkvoogdij

16 maart 2024

Om de inkomsten van de kerkvoogdij wat te verhogen, zijn we actief oud ijzer in gaan zamelen. De eerstvolgende keer is zaterdag 20 april.

Dit wordt al jaren door meneer van Daalen gedaan (waarvoor veel dank!) maar hij kan best wat hulp gebruiken. De activiteitencommissie zal elke 3 maanden een rondje rijden om oud ijzer op te halen. Maar u kunt het ook zelf bij hem afleveren aan de Wekeromseweg. Laat het a.u.b. even telefonisch weten zodat het hem schikt. Adres en telefoonnummer vindt u in de gemeentegids of de gemeente-app.

Aan welke materialen moet u denken? Kabels en ‘schoon’ oud ijzer, rood koper, messing, lood, zink, aluminium, etc. Maar ook aan oude fietsen of onderdelen daarvan, kapot gereedschap, blikken (groot of klein), elektrische apparaten die niet meer te repareren zijn. Alles wat met elektriciteit te maken heeft, snoeren, stekkers,TL-verlichting, haspels, kapotte stofzuigers ,drogers, wasmachines, etc. Geen diepvriezers of koelkasten a.u.b.

De eerstvolgende ophaaldag is op zaterdag 20 april tussen 10 en 12 uur. Vul dit formulier in en we komen bij u langs. U hoeft hier niet voor thuis te blijven. Het materiaal kan bij de deur worden klaargelegd.

Bekijk de kerkagenda