Meer over Kerkorde

Meer informatie

De kerkorde is voor veel mensen een ingewikkeld document dat soms meer vragen dan antwoorden oproept. Door dr. P. van den Heuvel is in 1991 een praktische toelichting op de kerkorde geschreven. In 2001 is hiervan een tweede druk verschenen. Door de wijzigingen van de kerkorde na 01-05-2004 is het niet altijd meer accuraat. Op grote lijnen is het boek echter goed bruikbaar.

Dit commentaar is per hoofdstuk digitaal te raadplegen op www.kerkrecht.nl. Voor een directe link naar het commentaar klikt u hier.

Het boek is hardcover alleen tweedehands verkrijgbaar. De gegevens zijn: P. van den Heuvel, De Hervormde Kerkorde, een praktische toelichting. Zoetermeer: Uitgeverij Boekencentrum, 2001. ISBN: 90-239-1150-4

Als de diverse handleiding op deze website u niet van antwoord voorzien, helpen we u graag. U kunt hiervoor contact opnemen met het kerkelijk bureau. Dat kan telefonisch of door middel van het contactformulier op deze pagina.

direct contact

verstuur bericht