Meer over Kerkplein

Kerkelijk jaarboek 2024

U kunt het kerkelijk jaarboek 2024 bestellen via onderstaand formulier of telefonisch bij het kerkelijk bureau. De prijs per jaarboek is € 15,00 inclusief verzendkosten. Het jaarboek zal na uw bestelling en betaling binnen max. één week aan u worden toegestuurd. (P.S. I.v.m. de zomervakantie kan het zijn dat dit wat langer duurt, wij vragen uw begrip hiervoor.)

In verband met de wetgeving rondom persoonsgegevens verstrekken wij het jaarboek alleen aan particulieren. Voor boekhandels is het niet meer mogelijk om het jaarboek in te kopen.

Bestelformulier

U kunt maximaal 3 jaarboeken per keer bestellen. Wilt u meer jaarboeken ontvangen? Stuur dan een e-mail naar bureau@hhk.nl of neem telefonisch contact op met het kerkelijk bureau (0318-505541).