Meer over Kerkdiensten

Collecte

Onderaan deze pagina kunt u uw gaven overmaken via Ideal.

De collectedoeleinden zijn:

Donderdag 18 april:
1e collecte - Diaconie

Zondag 21 april:
1e collecte - Diaconie (Coo?rdinatie Vrijwilligers Vluchtelingen Ede) *
3e collecte - Kerk en pastorie

Zondag 28 april:
1e collecte - Diaconie (Noodhulp Oekrai?ne) **
3e collecte - Kerk en pastorie

* De diaconale collecte van 21 april is bestemd voor Coo?rdinatie Vrijwilligers Vluchtelingen Ede (CVVE), de stichting die ondersteuning biedt aan de vluchtelingen in de verschillende opvanglocaties in de gemeente Ede (Galvanistraat, Harskamp, Kop van Deelen).

** Op zondag 28 april collecteren we voor noodhulp in Oekrai?ne via het Christelijk Noodhulpcluster. Onder andere de stichtingen Red een Kind en Dorcas verlenen noodhulp in de vorm van opvang, voedsel, drinken, dekens, bedden en traumazorg voor gevluchte Oekrai?ners binnen Oekrai?ne zelf, en in Roemenie? en Moldavie?.

Diaconale collecten op de andere zondagen die geen specifiek doel hebben, worden gebruikt om (financiële) hulp te verlenen aan mensen in (diaconale) nood. Wat mooi dat we als gemeente en diaconie een helpende hand kunnen bieden, als broeders en zusters aan elkaar, en buiten de gemeente. Als u weet van nood van uw naaste of van uzelf, aarzel niet om contact op te nemen met een (wijk)diaken, Wij helpen u graag verder, ook met het kijken naar de juiste oplossing.

Rekeningen

Kerkvoogdij:

t.n.v. HHG Ede, Bennekom, Wageningen e.o.

Diaconie:

t.n.v. Diaconie HHG Ede, Bennekom, Wageningen e.o.

Verenigingen:

NL28RABO0117202614
t.n.v. HHG Ede, Bennekom,Wageningen e.o
(Met vermelding van doel en vereniging)

Beelduitzendingen