• " En Hij zeide tot
    bekering en vergeving der
    zonden, onder alle volken,
    beginnende van Jeruzalem.
    En gij zijt getuigen van
    deze dingen. "
    Lukas 24 vers 47 en 48
  • " Jezus dan zeide wederom
    tot hen: Vrede zij ulieden,
    gelijkerwijs Mij de Vader
    gezonden heeft, zende
    Ik ook ulieden. "
    Johannes 20 vers 21

Meer over Uw steun

Hoofdfonds

U kunt zich bijzonder verbonden weten met een project van de commissie evangelisatie. Wellicht bent u in het verleden bij een van de projecten betrokken geweest of heeft u een bijzondere wens voor de besteding van uw nalatenschap. Hiervoor kan een zogenoemd fonds op naam opgericht worden. Hiervoor kiest u tijdens uw leven een ‘hoofdfonds’. Dit kan een van de commissies binnen de kerk zijn. Vervolgens kiest u een project als doelstelling van het fonds op naam. De doelstelling van het project moet passen binnen de doelstelling van het hoofdfonds. Ook na uw overlijden zal uw nalatenschap dan besteed worden aan het werk dat u het meest aan het hart heeft gelegen.

Een dergelijk fonds wordt door de commissie evangelisatie beheerd. Een fonds op naam moet bij leven worden vastgelegd in een notariële akte. De kosten hiervoor worden door de HHK gedragen.

Wanneer u ervoor kiest een fonds op naam op te richten, kan dit alleen wanneer er bij leven contact over is opgenomen met het kerkelijk bureau.