• " Doch mijn God zal naar
    Zijn rijkdom vervullen
    al uw nooddruft, in heerlijkheid,
    door Christus Jezus.
    Filippenzen 4 : 19
  • " Jezus Christus is gisteren en heden
    Dezelfde en in der eeuwigheid.
    Hebreeën 13 : 8
  • " Volgt Mij na, en Ik zal u
    vissers der mensen maken.

Mattheüs 4 : 19

Meer over Kennisbank

Landelijke zendingsdag

14 februari 2024

De landelijke zendingsdag wordt dit jaar D.V. zaterdag 31 augustus gehouden, in de Bethelkerk te Lunteren.

Het programma begint om 10.00 uur en zal rond 15.15 uur afgelopen zijn.
Naast het zendingswerk dat vanuit ZHHK gedaan wordt, wordt er ook aandacht gegeven aan leden van de kerk die voor andere organisaties uitgezonden zijn.
Op de komst van gezinnen met kinderen wordt gerekend. Voor de kleintjes is er oppas en voor de iets grotere kinderen is een aantrekkelijk programma. Ze zullen zich uitstekend vermaken!
Tijdens de pauze kunt u de zendingsmarkt bezoeken en is er volop gelegenheid voor ontmoeting.

Het is zeker de moeite waard om de dag te bezoeken. Voor als een hele dag voor u niet haalbaar is: u bent natuurlijk ook welkom voor alleen het ochtendgedeelte (vanaf 10.00 uur) of alleen het middaggedeelte (vanaf 13.30 uur).
Van harte welkom! Zet u de datum alvast in uw agenda!