Meer over Publicaties

Uitgaven

Er verschijnen regelmatig uitgaven over Israël. De commissie Israël heeft een tweetal van deze uitgaven op haar naam staan. Ze zijn te bestellen via het onderstaande bestelformulier.

De ene olijfboom € 9,95

Twee basisgezichtspunten stempelen deze situatie. Dat is allereerst dat God Zijn trouw aan Israël als het Joodse volk nooit zal krenken en ten tweede dat er ook voor Joden alleen toegang tot God en de zaligheid is door het geloof in Jezus Christus. Het beeld van de ene olijfboom met de wilde en natuurlijke takken die ingeplant en uitgehouwen kunnen worden, maakt zowel de noodzaak van een levend geloof in de Heere Jezus Christus duidelijk als de blijvende verbondenheid tussen het Joodse volk en de christelijke kerk.

dr. P. de Vries

Tel Israël stripboek
softcover € 9,95
hardcover € 14,95

Een midweek naar Israël. Dat wil elke jongere wel. Julia, Noa, Aron en Frank hebben deze buitenkans gekregen als prijs voor hun schoolproject.
In Israël ontmoeten ze de archeoloog David Horowitz. Hij is hun gids op een bijzondere reis; een tocht door de land en door de tijd. De vier jongeren maken kennis met koningen als David en Hizkia. Ze ontmoeten politieke leiders als Theodor Herzl en David Ben-Goerion, maar vooral ook gewonde mensen. De belevenissen tijdens de reis worden verteld aan de hand van prachtige striptekeningen die Danker Jan Oreel maakte. André Diepenbroek  schreef een boeiebd scenario.
Fraai ontworpen tijdlijnen geven een goed historisch overzicht.

Bestelformulier

Welke uitgave wilt u bestellen? *
De ene olijfboom - dr. P. de Vries - € 9,95
Tel Israël (softcover) - André Diepenbroek - € 9,95