Voorjaarsmarkt | HHG Zuilichem - Brakel

Op DV zaterdag 11 mei organiseert de activiteitencommissie van de HHG Zuilichem-Brakel een voorjaars- en rommelmarkt bij de kerk, Uilkerweg 21B, Zuilichem.

11 mei2024

U bent tussen 09.30 – 14.30uur van harte welkom om te komen snuffelen tussen de tweedehands spullen (o.a. meubels, antiek, decoratie, boeken, kinderkleding, elektrische apparaten, speelgoed, servies, glaswerk, keukengerei). Daarnaast verkopen we ook veel versproducten, zoals o.a. fruit, brood, slaatjes, zuivel van Den Eelder, worsten, puddingbroodjes, taarten. Voor de kinderen is er vermaak. In de koffiehoek kunt u wat lekkers kopen en uiteraard is onze frietkraam ook weer aanwezig. U kunt tijdens de markt uw oude metalen, lege statiegeldflessen en spaarzegels inleveren. U kunt zowel contant als digitaal (via QR-code) betalen! De opbrengst van de markt is bestemd voor de aflossing van de kerk en pastorie. Iedereen van harte welkom!

Meer info: activiteiten.hhgzuilichembrakel@kliksafe.nl of bel naar Heiline Schouten (06-13477269).
Klik hier voor de poster.